Fotoboek "De gezichten van long COVID"
Als initiatiefnemer van het boek "De gezichten van long COVID" kom ik graag in contact met getroffenen van long COVID. In het boek worden getroffenen geportretteerd met ieder zijn/haar eigen, persoonlijke verhaal. Bij ieder verhaal zal ook een portretfoto worden gemaakt. De voorbereidingen zijn inmiddels gestart.
Wat heeft er bij jou afgespeeld en hoe ben jij daar mee omgegaan? Wat was de impact voor je privéleven en/of op je werk? Hoe gaat het op dit moment met je? En wat is momenteel jouw toekomstperspectief op korte of lange termijn?Als getroffene van COVID had ik tijdens mijn herstel eind 2020, al een enorme behoefte om de mens achter COVID een identiteit te willen geven. Omdat mijn gezondheid het niet eerder toeliet, ben ik uiteindelijk pas in de herfst van 2022 het initiatief van het fotoboek gestart. Wel heb ik destijds een aantal stukken geschreven en wat interviews gedaan.
In het boek portretteer ik COVID-getroffenen. Zij vertellen hun persoonlijke verhaal omtrent long COVID. Over hun besmetting met het Corona-virus, de ziekenhuisopname, hun herstel en hoe zij hier de afgelopen jaren mee zijn omgegaan. Wat heeft dit alles met hen gedaan? En hoe gaat het nu met ze? De persoonlijke verhalen worden voorzien van portretfoto’s. Daardoor krijgt long COVID een gezicht én een stem.
In de afgelopen 2,5 jaar domineerden vooral de risico’s van een Coronabesmetting, de overvolle IC’s, de maatregelen, de lockdowns en de discussies over het vaccineren het nieuws. Maar het ging toch écht om mensen die ernstig ziek werden, terwijl dat vooral op de achtergrond bleef. Veel van de getroffenen leven nog steeds met de consequenties van het virus. In het boek komen deze mensen aan het woord met hun persoonlijke verhaal. En ze hebben ons allemaal iets te vertellen!
Wil jij ook meewerken om long COVID een gezicht én een stem te geven? Om meer zichtbaar te worden en meer aandacht te genereren voor de urgentie van het herstel? Meld je dan nu alvast aan.

Foto’s mogen natuurlijk nooit op je website ontbreken. Beelden zeggen vaak veel meer dan woorden, maar (potentiële) klanten zien ook graag de personen achter het bedrijf. Ook op social media dien je binnen een paar tellen de aandacht te vangen. Persoonlijke foto’s vangen direct de aandacht van je volgers. De grootste kans dat dit tot conversie leidt.

Content: "alle communicatie-uitingen die je zowel online als offline kunt inzetten". Dit kan in tekst, beeld, video of een geluidsfragment. Jouw website, social media maar ook een nieuwsbrief, magazine of een blog. Door deze op de juiste manier in te zetten kun je nieuwe potentiële klanten aantrekken voor jouw bedrijf.